سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

باران نور

:)
جمعه 84/12/5 :: ساعت 5:39 عصر

می خوام از باغ بزرگ آسمون                         

سبدی پر از ستاره بردارم

واسه اینکه تن تو زخمی نشه                     

رختی از مخمل ابرها بیارم

دوست دارم هزار هزار ستاره ی دنباله دار 

شبی که عروس می شم ، تور سپید من باشه

چه قشنگه که آدم خواب های خوب خوب ببینه                                             کاشکی زندگی همیشه مثل حرف زدن باشه

بیا چشم بسته به اون دنیا بریم                       

بیا از پله ی ابر بالا بریم

یه روز از جاده ی شیری افق                          

بیا تا شهر فرشته ها بریم

بیا با فرشته ها ، آدما رو نیگا کنیم     

برای تنهایی شون ، گریه و دلسوزی کنیم

وقتی خورشید و از دروازه بیرون میکنه         

بیا رو مخمل شب ، خورشید و گلدوزی کنیم

اگه خوابم نباشه دق می کنم                                             

اگه سرابم نباشه دق می کنم


¤ نویسنده:سارا نوروزی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:4310


بازدیدامروز:1


بازدیددیروز:1

 RSS 
 
درباره من
باران نور
سارا نوروزی
مرا حق از می عشق آفریدست همان عشقم اگر مرگم بساید منم مستی و اصل من می عشق بگو از می بجز مستی چه آید

لوگوی وبلاگ
باران نور

اشتراک در خبرنامه
 


وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

طراحی قالب: رفوزه